Put a ring on it

július 21, 2013

 Dress: Review (by Peek&Cloppenburg), Heels: SMH shoes, Clutch: Mango, Earrings and Ring: Orex

Tegnap egy esküvőn voltam a családommal. Nagyon szeretem az esküvőket és most voltam először katonai esküvőn, de nagyon tetszett. A ceremónia igazán megható volt és a katonai hagyományok miatt különleges is, mindenhol izmos katonák voltak egyenruhában és a menyasszony pedig gyönyörű volt, virágos csipke volt végig a felső részen és a szoknya rész tetején is, a derekán egy masni és a hajában pedig gyöngysor volt. Én egy aszimmetrikus fekete, csipkeberakásos ruhát viseltem, díszítésként egy világos rózsaszín szalagot raktam a derekára, amit masniba kötöttem meg hátul. Mindehhez az új szerelem cipőmet húztam, a pink több árnyalatában pompázó, kígyóbőr hatású magassarkút.

Yesterday I was at a wedding with my family. I really love weddings and I've never been on a military wedding, but I really liked it. The ceremony was beautiful and  touchy, I loved the special military traditions, there were hot, muscular soldiars in uniform everywhere, and the brides dress... It was gorgeous, there was floral lace on the top and the upper part of the skirt, bow on the waist and pearls in the hair. I wore a high-low black dress with lace details on the back and the upper part of the front side, I spiced it with a light pink ribbon with a bow on the back and my beloved pink snake skinned heels. 






Follow on Bloglovin

You Might Also Like

13 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest