Do It Yourself

augusztus 08, 2013

Top: Primark, Short: DIY by me, Bag: Promod, Sandals: Playersroom, Bracelet: DIY by me

For everydays I like these simple t-shirt and denim outfits, just like this one, I wore in Munich. I choosed this skull printed t-shirt to the D.I.Y cutted denim short, that I made. I cut the legs one of my old jeans, ripped it a bit and then sewed. The bracelet is also made by me, I braided a chain and a thread. In this summer I am really into these DIY projects, I made a necklace, you have already seen in this post, and several bracelets. Because I really love to create and design on my own, you'll definitely see more of them.

A mindennapokra szeretem az olyan egyszerű póló-farmer összeállításokat, mint ez is, amit Münchenben viseltem. Egy színes koponya mintás felsőt választottam, ahhoz a farmer rövidnadrághoz, amit én készítettem. Pontosabban csak annyit csináltam, hogy miután meguntam az egyik farmeromat, levágtam a szárát, kicsit megszaggattam és levarrtam az alját, hogy ne foszlódjon még feljebb. A karkötőt is én csináltam, egy színes fonal és egy lánc összefonásával. Ezen a nyáron több D.I.Y (Do It Yourself = Csináld magad) projektet is készítettem, a nyakláncot, amit csináltam, már láthattátok egy korábbi bejegyzésben és ezeken kívül még számos karkötőt készítettem. Mivel szeretem magam csinálni és tervezni a saját dolgaimat, ezért később még láthattok többet is.






Follow on Bloglovin

You Might Also Like

6 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest