New boots

november 27, 2013

Boots: Marco Tozzi

I was searching for the perfect boots for this winter for a long time and almost everywhere. My idea were black leather, high heeled and tight high boots, but I couldn't found the one I imagined. Once they were not real leather or not high enough or not high heeled. When I went in to a little store, which was kinda my last hope, I found the one. Totally not what I was looking for, but exactly what I wanted. It's brown, real Italian leather, soft on the outside and inside, high heeled and it ends on under my knee a few inches. This was the beginning of a new (winter) love. 

Már régóta keresem a tökéletes csizmát erre a télre. Az elképzelésem egy fekete bőr, magassarkú és térd fölé érő csizma volt, de sehol nem találtam azt, amit elképzeltem, pedig már majdnem mindenhol megnéztem. Az egyik nem volt igazi bőr, a másik nem volt elég magas vagy nem volt magassarkú. Mikor bementem egy kis üzeltbe, ami már az utolsó reményem volt, megtaláltam az igazit. Egyáltalán nem az, amit kerestem, de pont az amit akartam. Igazi olasz bőr, puha kívűl és belül, barna, kis koptatásokkal, a térdem alá ér néhány centivel és magassarkú. Ez volt a kezdete egy új (téli) szerelemnek.



Follow on Bloglovin

You Might Also Like

3 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest