Tartan

december 04, 2013

Shirt: Zara, Top: Pepe Jeans, Watch: Marc Jacobs, Sunnies: Carrera

This fall was all about tartan and plaid, and I loved it. I am basically a shirt type, so I wore them on shirts and scarfs. Here is just a quick picture of me wearing a tartan shirt above a printed tank top with denim jeans and boots. Sadly I don't had enough time for a real outfit shooting, because I've got exams to learn to, but soon I can focus only on my blog and Christmas. Uh, I didn't even had time for Christmas shopping yet, but my flat is decorated for weeks. I am such a Christmas-freak, but I think you'll gonna see that. Have a lovely day, don't let the bad weather get your mood! Xoxo

Idén ősszel egyértelműen a skótkockás és más kockás mintás darabok voltak a topon és én imádtam. Alapjáratban inges típus vagyok, így ingeken és sálon viseltem ezt a trendet. Ez most csak egy gyors kép, ahogy egy skótkockás inget vettem fel egy fehér alapon, mintás ujjatlan felső fölé, hozzá farmert és csizmát viseltem. Sajnos nem volt időm teljes outfit fotózásra, mert vizsgákra kell tanulnom, de hamarosan már minden időmet a blognak és a karácsonynak szentelhetem. Még a karácsonyi vásárlásra sem volt, de a lakás azért már hetek óta fel van díszítve. Eléggé karácsony mániás vagyok, de ezt szerintem majd úgyis észre fogjátok venni. Legyen szép napotok és ne hagyjátok, hogy elrontsa a kedveteket a rossz idő! Puszi

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

7 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest