How to wear pastel colors

március 18, 2014

I like to wear pastel colors with bright colors. In the first set I chose a pastel dress with colorful print on it and matched it with items in the colors of the print, like a bright yellow blazer and a light grey bag. The color of the sandals are the same as the main color of the dress.

Szeretem a pasztel színeket élénk színekkel párosítani. Az első szetthez egy pasztel színű ruhát választottam, amin színes minta van, hozzá olyan színű darabokat párosítottam, amik a mintában is vannak, mint például egy élénk sárga blézert és egy világos szürke táskát. A szandál ugyanabból a pasztel színből van, ami a ruha fő színe is.


I like to wear pastel colors with denim. In the second outfit I choose a pastel blue crop top (my favorite piece of Alexander Wang S/S 14) and matched it with a ripped boyfriend jeans. For accessories I used a pastel pinkish-yellowish tote bag, gold sandals and gold jewelries.

Szeretem a pasztel színeket farmerrel hordani. A második összeállításhoz egy baba kék rövid topot (a kedvenc darabom Alexander Wang S/S 14-es kollecióból ) és hozzá egy szaggatott boyfriend nadárgot választottam. Kiegészítőknek egy pasztel rózsaszínes-sárgás táskát, arany szandált és arany ékszereket használtam.


I like to wear pastel colors with other pastel colors. In this case I used pastel shades of yellow, blue and pink together. The main piece is the yellow oversized coat, which I machted with colorful short and a basic white tee. For accessories I choose a colorful body-cross bag, studded heels and earrings.

Szeretem a pasztell színeket másik pasztell színekkel párosítani. Ebben az esetben együtt használtam a pasztell árnyalatait a sárgának, a kéknek és a rózsaszínnek. A fő darab a bő szabású, sárga kabát, hozzá színes rövidnadrágot és egy fehér egyszerű pólót választottam. A kiegészítők is mind színesek, mint a kistáska, a magassarkú és a nagy fülbevalók.


I like to wear pastel colors with metallic pieces. In this set I macthed a peach sweater with metallic silver shorts and bikini. I also added peach pumps and a silver tote bag. The contrasts of the colors make a perfect, eyecatching harmony.

Szeretem a pasztell színeket metálos csillogású darabokkal kihangsúlyozi, mert a színek kontrasztja tökéletes, figyelemfelkeltő harmóniát alkot. Ebben a szettben egy barackszínű pulcsit választottam és hozzá 
ezüst rövidnadrágot és bikinit, valamint kiegészítőknek még barack magassarkút és ezüst táskát használtam.

In the next outfit post, you'll see how I wear pastel colors! Have a nice day! Xoxo
A következő bejegyzésben láthatjátok majd én hogyan viselem a pasztell színeket! Legyen szép napotok! Puszi

You Might Also Like

5 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest