Clear Water

augusztus 29, 2014

Bikini bottom: Desigual, Bikini top: Primark, Dress: Adidas,
Bodychain: The Sense, Sunnies: Carrera

My boyfriend said a couple of weeks ago, that in this summer I wore bikini more then pants - and why wouldn't I, that's the whole point of summer, isn't it. But sadly there are only a few days left until the next semester beginning and I already miss the crystal clear water of the sea. This summer passed too fast, but I have a lot of posts for you from my following vacation. With these I would like to bring a little summer back in the coming fall.
Here is another mix & match bikini, but this time I chose a printed bottom and added a one-colored top. I accessorized the set with a Fatima's Hand bodychain and an Allah eyes bracelet. As a cover-up I wore an oversized, printed dress on my way to the beach.

A barátom néhány hete megjegyezte, hogy a nyáron többet volt rajtam bikini mint nadrág - még jó, hiszen erről szól a nyár, nem. Már csak néhány nap van vissza az újabb szemeszter kezdetéig és nekem már most hiányzik a kristály tiszta víz. Túl gyorsan ment el ez a nyár, de még nagyon sok bejegyzést tartogatok nektek a következő nyaralásomról is, hogy az ősz közeledtével kicsit visszahozzam a nyár hangulatát. 
Itt egy újabb mix & match bikini összeállítás, ahol most a mintás alsó részhez egy egyszínű felsőt választottam. A szettet feldobtam egy Fatima keze testlánccal és egy Allah szeme karkötővel. Amíg leértem a strandra a bikini fölé egy bő, mintás ruhát húztam. 

You Might Also Like

10 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest