22

május 04, 2015

On the 22 of April, I turned 22. I've been waiting for this day so long. It's special, not only because of the number match, but I feel like I've come to the best part of my life. I think I celebrated this number to it's dignity. On the night of 21., my friends came over and we were getting ready to go to a party. I got from my friends a "cake", gummy bears soaked in vodka in cake form, sadly the form was ruined already when I took the photo. They started to count down before midnight, like it was New Years Eve and when the clock turned to midnight, we clinked the glasses on my Birthday. We continued the night at our usual spot, danced, met some other friends and had a lot of fun. In the morning of my B'day, the greeters woke me up pretty early, but who would mind the singing, flowers and chocolates. A great amount of chocolates and bonbons rounded up, so I guess I don't have to buy myself sweets for a while. Sadly I had an exam during the day, but it didn't ruined it, because I passed. Later in the afternoon I relaxed with a bubble bath while having champagne and chocolate-covered strawberries. In the evening, me and my boyfriend went to a fancy restaurant. As starter I had pheasant soup and he had csalamádé (mixed pickles) soup and the main dish for me was pumpkin noodles and his was fried pork. As a dessert he ordered a cheese-plate and I had a chocolate-ball, the best dessert I ever had. Here is a video, how it looked like, but not only it appereance made it special, but the taste was so delicious, inside of the chocolate ball there was more chocolate, caramell sirup and vanilla ice cream. Next to the dishes we tried the 2012 Bio Cabernet Franc of the Hárs Winery. We celebrated in the family circle in the weekend. My mum and my granny made me egg- and lactose-free avocado-chocolate cake, the taste of it was so good and unique, everyone liked it. 
It felt like my Birthday last for a whole week and not only one day and I can thank that to all of you!

Április 22-én 22 éves lettem. Már régóta vártam ezt a napot, mikor 22 évessé válok, egyrészt a számok egyezése miatt is különleges, másrészt úgy érzem, az életemnek a legszebb szakaszába érkeztem. Úgy gondolom méltóan megünnepeltem ezt a számot. 21-én este átjöttek hozzám a barátaim, iszogattunk, készülődtünk bulizni menni. A barátnőimtől kaptam egy vodkába-áztatott gumicukor "tortát", ami sajnos már szétesett mire a kép készült. Éjfél előtt elkezdtünk visszaszámolni, mintha csak szilveszter lenne, és amint éjfélt ütött az óra, koccintottunk a születésnapomra. Az estét a szokásos bulihelyünkön folytattuk, még több ismerőssel találkoztunk, táncolgattunk és nagyon jól éreztük magunkat. A szülinapom reggelén korán keltettek a köszöntők, de hogy is bántam volna, ha énekléssel, virággal és csokikkal ébresztenek. Most egy ideig nem kell édességet vegyek magamnak, mert elég szép számmal gyűltek össze a bonbonok és csokik. Sajnos a napomba egy zárthelyi dolgozat is becsúszott, de nem rondított bele, mivel sikerült. A buli fáradalmait egy habfürdővel pihentem ki, miközben pezsgőt kortyolgattam és csokiba-mártott epret majszoltam. Este a barátommal elmentünk a Jókai Bisztróba, amiről már sok jót hallottunk. Előételnek én fácánlevest, ő csalamádé levest választott, az én főételem sütőtökös nudli, az övé rántott sertés-szűz volt. Desszertnek ő sajttálat kért, míg én csoki gömböt, ami szerintem a legjobb desszert volt, amit valaha ettem. Itt van egy videó róla (amit én sajnos nem csináltam). De nem csak a látványa érdekes, hanem az íze is isteni, tömény csokoládé, karamell szirup és vanília fagylalt. A fogások mellé a Hárs pincészet 2012-es Bio Cabernet Franc-ját kóstoltuk meg. Családi körben a hétvégén ünnepeltünk. A mamám és anyukám tojás- és laktózmentes, avokádó csokitortát sütöttek nekem, a két ízvilág találkozása nagyon különleges és mindenkinek elnyerte a tetszését. 
Kicsit olyan volt, mintha egész héten szülinapom lett volna, ami nagyon jól esett és nagyon figyelmes volt Tőletek! Köszönöm! 
"It feels like a perfect night to dress up
And make fun...
It seems like one of those nights
This place is too crowded,
Too many cool kids.
I don't know about you,
But I'm feeling 22.
Everything will be alright
If we just keep dancing like we're 
twenty-two"

You Might Also Like

8 megjegyzés

recent posts

Facebook

Pinterest